Matka dala své 10 měsíční dcerce ibuprofen, když se jí začaly řezat zoubky. Podívejte se, co se stalo za pár minut !

Když onemocní malé dítě, jeho rodiče to vždy snášejí těžko. Bez ohledu na to, zda se jedná o něco běžného nebo ne, skutečnost je, že dítě je mnohem zranitelnější než dospělý člověk…

V dnešní době existuje řada léků určených pro děti v případě, že se něco zkomplikuje. Bohužel, ne vždy nám pomohou tak, jak bychom si přáli a následující příběh je toho přímým důkazem.

Becky Adkinson z Kanady byla kvůli své 10měsíční dcerce v koncích. Začali její růst zoubky as neustálým pláčem začala být matka stále více a více zoufalá. Nakonec se rozhodla, že jí dá proti bolesti Advil, ve kterém se nachází ibuprofen jako účinná látka.

Přípravek děťátku sice pomohl, ale když Becky uviděla její plenku, úsměv na tváři jí okamžitě zamrzl. „Velká potřeba“ její dcery byla úplně černá. Znepokojená matka okamžitě zavolala rychlou pomoc a spolu s dcerkou směřovaly do nemocnice.

Děťátku udělali krevní test, zkontrolovali ho na rentgenu, provedli endoskopii. Konečná diagnóza matku šokovala.

10-měsíční Alba měla dva žaludeční vředy. Příčinou černých výkalů bylo jejich krvácení. Po jednoduché analýze si Becky uvědomila, že na vině bude Advil, protože kromě mléka a ovoce dítě nic jiného nekonzumovalo.

Zástupci firmy, která toto léčivo vyrábí, tvrdí, že Alba je jen výjimečným případem. Avšak léky obsahující ibuprofen mohou skutečně vést ke gastrointestinálnímu krvácení. Kromě toho dokáže zapříčinit předávkování nebo závislost na jejich užívání.

Související Příspěvky